سرخط خبرها

حکم فتح الله‌زاده یکی از دلایل حذف استقلال از آسیا!

  • کد خبر: ۱۷۹۰۱۶
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۴
حکم فتح الله‌زاده یکی از دلایل حذف استقلال از آسیا!
یکی از دلایلی که موجب حذف استقلال از آسیا شده، ارائه ندادن حکم مدیرعاملی علی فتح الله‌زاده به کنفدراسیون فوتبال آسیا بوده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، حذف استقلال از آسیا و تایید نشدن مدارک این باشگاه از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا دلایل متعددی از جمله زیرساخت‌های موجود در بخش جوانان، منابع مالی، بودجه، حمایت‌های پزشکی، استادیوم و... را به دنبال داشته است.

اما چند مورد به خصوص نیز در تایید نشدن مدارک استقلال دیده می‌شود که جای شگفتی دارد.  

درحالی که استقلال در بخش چارت اداری  در تمامی آیتم‌ها نمره قبولی گرفته فقدان حکم انتصاب علی فتح‌الله‌زاده به عنوان مدیرعامل باشگاه و ارائه نشدن حکم مدیرعاملی او موجب حذف باشگاه استقلال شده است!


همچنین در بخش مدارک مدیر مالی واجد شرایط نیز در بخش قرارداد مدارک استقلال ناقص تعریف شده و در توضیحات آن آمده تاریخ قرارداد با حکم انتصاب تطابق ندارد!

اما ماجرای دیگری هم وجود داشته که باید به آن توجه داشت. مدرک تحصیلی مدیر رسانه استقلال یعنی محمدحسین زرندی غیرمرتبط با شغل عنوان شده که حذف استقلال در این آیتم را هم به دنبال داشته است.

در توضیحات آمده شخص مورد نظر صرفا گواهینامه موقت دبیری تربیت بدنی را در این بخش بارگذاری کرده است. از این دست موارد جزیی در انتشار دلایل حذف استقلال البته به وفور دیده می‌شود که باید دید مدیریت جدید قادر به حل آن خواهد بود یا خیر؟!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->